۰
۱
فوتونگار ميزنفت/

10 غول حفاری جهان چه درآمدی دارند؟

10 غول حفاری جهان چه درآمدی دارند؟
ميزنفت/ عملیات اکتشاف و تولید از منابع نفت و گاز، فرآیندی پیچیده است که نیازمند فناوری و تجهیزات مناسب می باشد. و شرکت های ارایه دهنده خدمات نفتی تلاش می کنند تا این فعالیت ها را با کارایی بیشتری انجام دهند. در ادامه با ۱۰ شرکت ارایه دهنده خدمات نفتی دنیا آشنا می شویم:

 ۱. شلمبرژر  



درآمد: ۳۵.۴ میلیارد دلار
این شرکت بزرگترین ارایه دهنده خدمات نفتی دنیا است. شلمبرژر ارایه دهنده پیشرو فناوری، مدیریت پروژه و راه حل های اطلاعاتی به مشتریان خود در سراسر دنیا است. این شرکت در سراسر جهان دارای پروژه بوده و در ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی تعداد کارکنان آن ۹۵۰۰۰ نفر از ۱۴۰ کشور مختلف می باشند که در ۸۵ کشور فعال بوده است.    

۲. هالیبرتون  



درآمد: ۲۳.۶۳ میلیارد دلار  
این شرکت نیز همه خدمات حفاری مورد نیاز صنعت نفت را ارائه می کند. این شرکت در آمریکا، اروپا، آفریقا، خاورمیانه و آسیا و اقیانوسیه دارای فعالیت بوده و دفتر مرکزی آن در شهر تگزاس قرار دارد. تعداد کارکنان آن در ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی ۶۵۰۰۰ نفر اعلام شده است.  

  ۳. بیکرهوگز  



درآمد: ۱۵.۷۴ میلیارد دلار    
این شرکت نیز انواع خدمات نفتی را ارایه می نماید. ارایه خدمات در صنعت پتروشیمی از دیگر فعالیت های این شرکت به شمار می رود. تعداد کارکنان این شرکت در ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی ۴۳۰۰۰ نفر اعلام شده است.    

۴. ودرفورد  



درآمد: ۹.۴۳ میلیارد دلار    
این شرکت یک ارایه دهنده جهانی تجهیزات و خدمات حفاری تکمیل چاه و تولید نفت و گاز است. این شرکت در بیش از ۱۰۰ کشور فعال بوده و دفتر مرکزی آن در ژنو قرار دارد. تعداد کارکنان آن ۵۶۰۰۰ نفر بوده که در بیش از ۱۰۰ کشور فعالیت می نمایند.

۵. ترنس اوشن  



درآمد: ۷.۳۸ میلیارد دلار    
این شرکت یکی از ارایه دهندگان پیشرو خدمات در صنعت حفاری فراساحلی است. دفتر مرکزی آن در سوئد و تعداد کارکنان این شرکت ۱۳۱۰۰ نفر اعلام شده است.   

 ۶. سی دریل  



درآمد: ۴.۳۳ میلیارد دلار  
این شرکت در بخش ارایه خدمات حفاری فراساحلی فعالیت می کند. شرکت سی دریل دارای ناوگان متنوع حفاری فراساحلی بوده و در کشورهای مختلف دنیا دارای دفاتر تجاری است. تعدادکارکنان آن ۹۴۵۰ نفر می باشد.

   7. انسکو  



درآمد:  ۴.۰۶ میلیارد دلار    
این شرکت در اکثر میادین فراساحلی مشغول به کار بوده و دفتر مرکزی آن در شهر لندن واقع شده است. تعداد کارکنان آن ۸۵۰۰ نفر اعلام شده است.

   8. کاسل  



درآمد: ۳.۵۱ میلیارد دلار
   این شرکت نیز تمرکز خود را به خدمات نفتی فراساحلی معطوف کرده است. این شرکت دارای ۴۴ دکل حفاری بوده و مجموعه ای متنوع از خدمات نفتی و تدارکاتی را ارایه می کند. این شرکت در اکثر مناطق دنیا فعال بوده و دارای ۱۶۰۹۶ کارمند است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر پکن قرار دارد.  

  9. نوبل



   درآمد: ۳.۳۵ میلیارد دلار    
این شرکت نیز در حوزه میادین فراساحلی فعالیت می کند. حوزه فعالیت این شرکت گسترده بوده و دفتر مرکزی آن در لندن قرار دارد. تعداد کارکنان این شرکت ۳۷۰۰ نفر اعلام شده است.     


۱۰. هلمریچ اند پاین



    درآمد: ۳.۱۶ میلیارد دلار  
این شرکت ارایه دهنده خدمات نفتی در آمریکای جنوبی و شمالی، خاورمیانه و آفریقا است. دفتر مرکزی آن در اوکلاهما بوده و تعداد کارکنان آن ۶۷۳۸ نفر اعلام شده است.   

منبع: www.mordorintelligence.com
مترجم: محسن داوری
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 17789
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


ناشناس
United Kingdom
درباره تیوب اسکب بازرسي لوله‌های حفاری و متعلقات و لوله های جداری یالوله های مغزی