۰

دیابت یک بازیگر را خانه‌نشین‌ کرد

میز نفت - اصغر حیدری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: به دلیل بیماری به مدت یک سال خانه‌نشین بودم. پیشنهاد کاری داشتم اما امکان حضور در پروژه‌ها میسر نبود.
اصغر حیدری بازیگر سینما / میز نفت
اصغر حیدری بازیگر سینما / میز نفت
به گزارش میز نفت ، اصغر حیدری که از یک سال پیش درگیر بیماری دیابت بود و به تازگی ترخیص شده است اظهار داشت: کاملا خانه‌نشین شده بودم. در این یک سال هم فقط در یک کار سینمایی در بروجرد کاری از محمد احتشامی ایفای نقش داشتم و یک کار دیگر پیشنهاد شد که به دلیل جنگ ۱۲ روزه فیلمبرداری آن به زمان دیگری موکول شد.

او درباره یک سال دوری از سینما به دلیل دیابت اظهار داشت: به دلیل این بیماری خیلی اذیت شدم. به دلیل عفونت‌ها قادر به راه رفتن نبودم و عملا خانه نشین بودم. در این مدت پیشنهادهایی داشتم که چون بیمار بودم و نمی‌توانستم بپذیرم بیشتر اذیتم می‌کرد.

حیدری با اشاره به ۵ پیشنهاد کاری که در این یک سال به او شده بود و نتوانست سر این پروژه‌ها برود گفت: آنقدر روزگار بدی داشتم که نتوانستم سر هیچ کاری بروم.

او درباره پیشنهادهای اندک کاری به پیشکسوتان سینما تصریح کرد: اگر پیشنهادی نداشتم بهتر بود. این که پیشنهاد داشتم اما کاری از دستم برنمی‌آمد بسیار آزاردهنده بود اما خدا را شاکرم که در این یک سال از خطر قطعی پا نجات پیدا کردم. به این هم فکر می‌کردم که اگر پایم قطع می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد.
منبع:خبرآنلاین
 
جمعه ۱۱ مهر ۱۴۰۴ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب: 44942
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *