۰
صرفه‌جویی تابستانی کمک بزرگی به تأمین آب تهران کرد

مردم تهران آب را مدیریت کردند

میز نفت - سخنگوی صنعت آب گفت: مردم تهران در مردادماه در اوج گرمای تابستان ۱۴.۵ درصد کمتر از زمان مشابه سال قبل آب مصرف کردند و این صرفه‌جویی کمک شایان توجهی به تامین آب تهران کرد.
آب | میز نفت
آب | میز نفت
به گزارش میز نفت ، سخنگوی صنعت آب گفت: 4 ماه پیش برای تامین آب تهران نگران بودیم، اما هم همراهی مردم به تامین آب تهران در تابستان امسال کمک کرد و هم به مدار آمدن پروژه انتقال آب از سد طالقان بسیار موثر بود.

وی افزود: مردم تهران در مردادماه در اوج گرمای تابستان 14.5 درصد کمتر از زمان مشابه سال قبل آب مصرف کردند و این صرفه‌جویی کمک شایان توجهی به تامین آب تهران کرد.
دوشنبه ۷ مهر ۱۴۰۴ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 44867
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *