۰
میدان‌های گازی جدید در جنوب فارس توسعه می‌یابند

امضای تفاهم‌نامه توسعه دو میدان گازی

میز نفت - تفاهم‌نامه مطالعه طرح توسعه و بهره‌برداری از میادین گازی هالگان و شاهینی بین شرکت ملی نفت ایران و ایمیدرو امضا شد.
تفاهم‌نامه | میز نفت
تفاهم‌نامه | میز نفت
به گزارش میز نفت ، دقایقی پیش تفاهم‌نامه مطالعه طرح توسعه و بهره‌برداری از میادین گازی هالگان و شاهینی با حضور حمید بورد، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و محمد آقاجانلو، معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو در سالن هیأت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران امضا شد.

این تفاهم‌نامه میان شرکت ملی نفت ایران و مشارکت ایمیدرو، شرکت‌های فولادی و مپنا منعقد شد.هدف از اجرای این طرح، جذب سرمایه‌گذاری، توسعه میادین گازی در جنوب استان فارس، تأمین خوراک صنایع فولادی و معدنی و کمک به کاهش ناترازی گاز کشور است.
منبع : تسنیم
شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۴ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب: 44364
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *