۰
نخعی عضو کمیسیون انرژی:

مقاومت بزرگ برای تشکیل سازمان بهینه سازی

میز نفت - نخعی کمیسیون انرژی گفت: اساسنامه ای که دوستان تهیه کردند نمی تواند به بهینه تر شدن مصرف کمک کند. در خوش بینانه ترین حالت، این اساسنامه همان کارهایی است که اداره انرژی سازمان برنامه و بودجه دارد.
مصطفی نخعی
مصطفی نخعی
به گزارش میز نفت، مصطفی نخعی عض. کمیسیون انرژی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری درباره تشکیل سازمان بهینه سازی مصرف انرژی گفت: با وجود تاکید بسیار برای تشکیل سازمان بهینه سازی مصرف انرژی به عنوان یکی از معاونت های دولت، اما مقاومت بسیاری وجود دارد. وزارت نفت و نیرو همه تمرکزشان روی تولید است و بخش مصرف رها شده است.

این عضو نفتی کمیسیون انرژی ادامه داد: اساسنامه  ای که دوستان تهیه کردند نمی تواند به بهینه تر شدن مصرف کمک کند. در خوش بینانه ترین حالت، این اساسنامه همان کارهایی است که اداره انرژی سازمان برنامه و بودجه دارد.

به گفته نخعغی، آقای پزشکیان موافق نظر مجلس است ولی خب مجموعه دولت،کارشکنی می کند.

او در پایان اضافه کرد:‌ باید سازمانی به وجود بیاید که نقش حکمرانی را به شکل جدی ایفا کند؛ تاکید ما روی جایگاه و اساسنامه این سازمان است. بخش انرژی سازمان برنامه و بودجه برای این تغییر بزرگ، مقاومت عجیبی می کند.
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۴ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 43090
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *