۰
درباره درگذشت یکی از بازیکنان نفت تهران

نوشته علی پور برای درگذشت یک نفتی

میز نفت - سیروس علی پور از چهره های مطرح ورزشی - نفتی ایران درباره درگذشت یکی از بازیکنان سابق نفت تهران دست به قلم برد.
بهرام میرشیبانی | میز نفت
بهرام میرشیبانی | میز نفت
به گزارش میز نفت، وی نوشته است:

خبری که در هیاهوی خبرها «گم» شد؛ مانند خودش که باوجود توانمندی‌های بی‌بدیلش، در جنجال‌ها و قهرمان سازی های پوشالی فوتبال ایران به حاشیه رفت تا او را به حقش نرساند. از بهرام میرشیبانی می گوینم، بازیکنی که می توان او را معمار موفقیت های فوتبالی نفت تهران در داخل مستطیل سبز دانست.

در همه ایامی که نفت تهران، روزهای خوبی را سپری کرد، بهرام عزیز نقش موثر و بی بدیلی داشت؛ هیچگاه حاضر نشد برای چند صفر ناقابل در مقابل پیشنهدات باشگاه  های فوتبال، پا روی اعتقاد و تلاشش بگذارد و تا نفت، نفت بود در این باشگاه حاضری زد و برگه خروج نگرفت.



اما برای آنانی که بهرام را می شتاختند، فوتبال در برابر اخلاق مداری او شوخی بود. او در زمین مانند یک رهبر واقعی کاپیتانی می کرد و در بیرون زمین، نه به دنبال توپ، بلکه در پی گره باز کردن از زندگی دوستان و هم بازی هایش می دوید.

وقتی خبر درگذشت وی را شنیدم، همه خاطرات شیرینی که با وی داشتیم مرور شد، آه کشیدیم و افسوس خوردیم، اشک ریختیم و برایش از خدا خوب خواستیم. 
شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۹
کد مطلب: 38052
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *