۰
جشن های تفاهم نامه ادامه دارد:

و باز هم امضای تفاهنامه های بی حاصل

میز نفت - معاون وزير نفت گفت: امروز تفاهمنامه توسعه ۱۵ مخزن نفتي و گازي به امضا مي‌رسد كه در صورت توسعه ۸۵ ميليون متر مكعب گاز و ۲۰۰ هزار بشكه نفت به توليد اضافه خواهد شد.
محسن خجسته مهر | میز نفت
محسن خجسته مهر | میز نفت
به گزارش میز نفت، محسن خجسته مهر در مراسم امضاي تفاهمنامه طراح‌هاي توسعه ميادين نفت و گاز كه در حاشيه بيست و هشتمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پتروشيمي و پالايش انجام شد، اظهار داشت: افزايش توليد نقش قابل توجهي در رسيدن به اهداف برنامه هفتم توسعه و تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد و همچنين توسعه كسب و كار در كشور است.

وی با بيان اينكه بخش خصوصی وارد عرصه افزايش توليد و نگهداشت توان توليد و توسعه ميادين جديد می شوند، افزود: پارسال توسعه تعداد ۶ ميدان به ارزش ۱۳ ميليارد دلار تبديل به قرارداد شد، همچنين ۲ هفته قبل ۴ قرارداد فشارافزايی امضا شد.

مدير عامل شركت ملی نفت با بيان اينكه پتروشيمی ها وارد سرمايه‌گذاری درحوزه گاز شدند، گفت: ۲۰ مخزن به ارزش ۷ ميليارد دلار با پتروشيمي‌ها به مرحله امضای تفاهمنامه رسيدند. با اين تفاهمنامه‌ها اطلاعات ميادين را در اختيار قرار می دهيم و رسما مطالعه شروع شده و بلافاصله به قرارداد می رسيم.

وی بيان داشت: امروز تفاهمنامه توسعه ۱۵ مخزن نفتي و گازي به امضا می رسد كه در صورت توسعه ۸۵ ميليون متر مكعب گاز و ۲۰۰ هزار بشكه نفت به توليد اضافه خواهد شد.

وی تاكيد كرد: شركت‌ها در حداقل زمان ممكن وارد مرحله انعقاد قرارداد مي‌شوند.
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۳
کد مطلب: 37904
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *