۰

فروزنده و اوجی در یک قاب | عکس

میز نفت - علی فروزنده مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و جواد اوجی وزیر نفت در نشست خبری امروز اوجی پیرامون موضوع اختلال توزیع بنزین
فروزنده و اوجی در یک قاب | عکس
به گزارش میز نفت، علی فروزنده که قبل از انتصاب وزیر نفت به مدت بیش از 4 سال به عنوان سردبیر اقتصادی خبرگزاری فارس فعالیت می‌کرد، شروع کار خبرنگاری خود را در حوزه نفت و انرژی کلید زد. فعالیت 7 ساله وی به عنوان خبرنگار نفت و انرژی خبرگزاری فارس فرصت کافی را برای آشنایی با صنعت نفت کشور ایجاد کرد و پیگیری پرونده جنجالی صنعت نفت توسط وی باعث شد که نام وی بر سر زبان کارشناسان و مدیران نفتی بیفتد.

در کارنامه علی فروزنده گزارش‌های تحقیقی و افشاگری‌ها و پرونده‌های پرحاشیه‌ای در صنعت نفت ایران دیده می‌شود. افشای بعضی مفاسد مهم و بزرگ در صنعت نفت برای اولین بار مثل: پرونده دکل گمشده، پرونده فساد بازرگانی پتروشیمی، پرونده بین اند کمپانی، سه افشاگری بزرگ وی در این حوزه است.

 همچنین نوشتن گزارش‌های تحقیقی مهم در پرونده‌هایی مانند کرسنت، جریان‌سازی در موضوعات تخصصی صنعت نفت مثل رانت خوراک پتروشیمی‌های گازی، تفکیک حاکمیت و تصدی در صنعت نفت، رگولاتوری در صنعت نفت، الگوهای جدید قراردادهای نفتی و ... بخش دیگری از کارنامه وی است.
چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 31460
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *