۰
۵
عاقبت شکایت وزارت نفت

خادمی تبرئه شد

عضو کمیسیون انرژی گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اظهارات بنده در مورد« آی پی سی» را در حدود اختیارات نمایندگی ام تشخیص داده و از شکایت وزارت نفت تبرئه شدم.
خادمی تبرئه شد
به گزارش ميزنفت ٬ هدایت الله خادمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حدود دو هفته پیش به بنده ابلاغ شد که برای بررسی شکایت وزارت نفت، به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مراجعه کنم.

نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت نفت از مصاحبه ها و انتقاد های من در خصوص قرار داد های جدید نفتی «آی پی سی» به قوه قضائیه شکایت کرده بود، که قوه قضائیه این شکایت را به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کرد تا نظر خود را اعلام کنند.

وی گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید تشخیص می داد آیا اظهارات بنده در چارچوب اختیارات و وظایف نمایندگی ام بوده است یا خیر.

عضو کمیسسیون انرژی مجلس ادامه داد: یک شب قبل از اینکه در جلسه هیات نظارت حضور یابم اعلام شد که وزیر نفت این شکایت را تکذیب کرده است؛ اما روز بعد امضای معاون پارلمانی وزارت نفت پای برگه شکایت بود که نشان می داد این وزارت خانه از من شکایت کرده است.

خادمی تاکید کرد: امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام کرد که بنده تبرئه شده ام و مصاحبه ها و اظهاراتم در حدود وظایف و اختیارت نمایندگی ام قرار داشته است.
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب: 16678
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


آرش @2
United States
درود بر مهندس خادمی بزرگ مرد شرافتمند صنعت نفت ایران , چه در نفت باشد و چه در مجلس یا هر جای دیگر ....
درود بر شرافت تو ای بزرگ مرد ایرانی ....
دل سوخته
Iran, Islamic Republic of
درود بر تنها مدیر نفتی که جرات سخن گفتن و فاش کردن گندکاری های تیم وزارت نیرو در صنعت نفت را دارد.
سایر مدیران نفتی بروند و یاد بگیرند
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
یه دونه ای به خدا
همینطوری ادامه بده
نفتی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به خان مجلس یازدهم. انشااله در کسوت وزارت ایشان را ببینیم
منصور
Iran, Islamic Republic of
فقط سیاسی کاری میکنید