۰
۸
4 روز مانده به 2 مرداد

مدیران پالایشی و پتروشیمی در شرف برکناری

مدیران پالایشی و پتروشیمی در شرف برکناری
ميزنفت/ 4 روز دیگر مدیران بازنشسته صنعت نفت باید سمت های خود را ترک کنند تا مورد تعقیب قضایی قرار نگیرند؛ این نص صریح قانون منع بکارگیری بازنشستگان است که بر اساس آن حضور بازنشستگان در سمت ها موجب تعرض آنان به بیت المال خواهد شد.

پس از معرفی مدیران بازنشسته در شرکت ملی نفت٬ شرکت ملی گاز و زیرمجموعه های آنها٫ بخش پایین دست صنعت نفت هم مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس آن مدیران زیادی باید از شرکت های پالایش و پخش و پتروشیمی با سمت های خود خداحافظی کنند.

در شرکت ملی پالایش و پخش٬ شهاب الدین متاجی مدیر برنامه ریزی این شرکت در صف نخست بازنشستگان قرار دارد که مشاورت وزیر نفت را نیز داراست. ناصر سجادی مدیرعامل شرکت ملی پخش هم دیگر بازنشسته پایین دست است که او نیز تا چند روز دیگر نمی تواند در سمت خود باقی بماند. اسدالله میکائیلی عضو هیات مدیره شرکت ملی پالایش و پخش٬ احمدرضا اسدی خشویی مدیرمالی پالایش و پخش٬ حسین آقایان مدیر تامین و توزیع شرکت پخش٬ محسن روحانی مدیر سامانه هوشمند سوخت هم از سایر مدیران پالایش و پخش هستند که به افتخار بازنشستگی از سمت های دولتی نائل خواهند شد.

در مجموعه شرکت صنایع ملی پتروشیمی نیز عباس شعری مقدم و محمد حسن پیوندی از اعضای هیئت مدیره و معاون این شرکت در نوبت تغییرات هستند. در شرکت ملی صنایع پتروشیمی بازنشستگان کمتری حضور دارند که در صورت حضور بازنشستگان بیشتر٬ اسامی روی خروجی سایت قرار خواهد گرفت.

 
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 14024
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


افتخار بازنشستگی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سه واقعه خوب درحال وقوع است اول بازنشستگی مجدد بازنشسته ها دوم محدودیت در عضویت در هیئت مدیره ها و سوم محدودیت در حقوق و مزایا اینها بلحاظ ملی و با باز شدن فضا برای فعالیت مدیران میانی وجانشین پروری و ایجاد زمینه رشد در مدیران میانی در توسعه کشور مفید میباشد .
Iran, Islamic Republic of
پس كاظمي چي ؟؟؟
hv
Iran, Islamic Republic of
حیففففف
واقعا مدیران لایقی رو از دست میدیم!!!!
Iran, Islamic Republic of
مرضيه شاهدايي مدير عامل پتروشيمي هم مرداد ماه بازنشسته مي شود و رنگنه يك سال بازنشستگي او را تمديد كرده او نيز بايد برود
پتروشیمی
Iran, Islamic Republic of
انسانی به دوست داشتنی آقای مهندس شعری مقدم کم دیدم دراین سالها در پست های مدیریتی . خدا حفظشان کند هر جا که هستند ... این مهربان انسان بزرگ را .
mehran
Iran, Islamic Republic of
آقاي زنگنه به هيچ وجه مديراني كه تحت امر او هستند مانند حسين نزاد و شعبان پور و عالي پور و ... را نميگذار بازنشسته شوند حتي با مصوبه مجلس...
قربان
Singapore
لطفا این مدیران دولتی که در پتروشیمی های نصب کرده اید را زیر نظر داشته باشید .بیشتر از 40 درصد پرسنل را از فک فامیل خود بدون سابقه مرتبط جمع کردن .این تبعات وحشتناکی بعدا خواهد داشت .