۰
وزیر انرژی آمریکا مطرح کرد:

چالش های ایران در نفت و گاز

وزیر انرژی آمریکا در مصاحبه با بلومبرگ تاکید کرد ایران برای جذب سرمایه های لازم به منظور توسعه صنایع نفت و گاز خود با چالش هایی مواجه است.
مونیز - عصر نفت
مونیز - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، مونیز در بخشی از این مصاحبه درباره صادرات نفت ایران هم پس از توافق هسته ای گفت: توافق هسته ای این امکان را برای جمهوری اسلامی ایران فراهم کرد تا صادرات نفت خام خود را افزایش دهد.

مونیز افزود: البته این کشور حاشیه خلیج فارس هنوز با چالشهایی در جذب 150میلیارد دلار برای سرمایه گذاری به منظور توانبخشی و نوسازی صنایع نفت و گاز خود برای رساندن تولید نفت به سطح پیش از تحریمها، روبروست.

مونیز گفت: من نمی دانم ایران چگونه می تواند این منابع را در مدت زمان کوتاه جذب کند. به نظر من ظرفیت تولید نفت ایران به تدریج افزایش می یابد. اینکه این اتفاق چه قدر سریع باشد، مطمئن نیستم اما می دانیم نیاز به سرمایه گذار برای این منظور بسیار مهم است.

مونیز افزود: دشوار است تصور کنیم که ایران به طرح توقف افزایش تولید که اعضای اوپک و دیگر تولید کنندگان نفت به منظور جلوگیری از اشباع بازار نفت در نظر دارند، بپیوندد. ایران آشکارا گفته است قصد ندارد تلاش خود را برای افزایش تولید نفت خام و تصاحب دوباره بازار محدود کند
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب: 12732
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *