۰

وصول 3 هزار میلیاردتومان طلب وزارت نفت در دوسال گذشته

رئیس حراست وزارت نفت گفت: در دو سال گذشته، ٣ هزار میلیارد تومان پول صنعت نفت را از بدهکاران و بخش خصوصی پیگیری کرده ایم که وصول و به صنعت نفت بازگشته است.
هوشنگ ایزدی - عصر نفت
هوشنگ ایزدی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت به نقل از فارس هوشنگ ایزدی در همایش مسئولان و مدیران حراست وزارت نفت و شرکتهای تابعه با تاکید براینکه رویکرد حراست در دو سال گذشته در مبارزه با فساد تغییر کرده است گفت:  پرونده هایی را در حراست پیگیری کرده ایم که تاکنون در این سازمان رویه نبوده است.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته، ٣ هزار میلیارد تومان پول صنعت نفت را از بدهکاران و بخش خصوصی پیگیری کرده ایم که  وصول و به صنعت نفت بازگشته است.

رئیس حراست وزارت نفت با بیان این که شمار پرونده های فساد زیاد شده است، افزود: جای طلبکار و بدهکار در نظام اداری درحال عوض شدن است به همین دلیل هزینه های برخورد با این پرونده ها برای حراست گران تمام می شود.

ایزدی با اشاره به اقدامات انجام شده سازمان حراست در یک سال گذشته تصریح کرد: یکی از اولویتهای حراست به دلیل گستردگی، حرکت با برنامه است به این معنا که امور بر اساس یک برنامه مشخص و مدون انجام شود.

این مقام مسئول ادامه داد: نخستین کار برای تحقق این امر، تشکیل معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی در سازمان حراست بود.

وی همچنین اظهار کرد: برنامه پنجساله سازمان حراست نیز تدوین شده است که دارای یک هدف کلان و ٦ راهبرد است.

وی با تاکید براین برنامه گفت: ارتقای سطح صیانت از نیروی انسانی صنعت نفت، ارتقای ضریب حفاظتی براساس استانداردها، ارتقای سطح حفاظت از اسناد، بانک اطلاعاتی و شبکه ها در صنعت نفت، ارتقای سطح اشراف بر محیط و فعالیتهای صنعت نفت، بهبود ساختار و چابکسازی و حرفه‌ای گرایی از دیگر راهبردهای این برنامه است.

 رئیس حراست وزارت نفت با تاکید براینکه رویکرد جدید سازمان حراست صنعت نفت چابکسازی و حرفه ای گرایی است ادامه داد: سال آینده نخستین سال اجرای برنامه پنج ساله در حراست صنعت نفت است.

ایزدی با اشاره به چالش نبود بانک منظم از نیروی انسانی در حراست گفت: طراحی بانک جامع به همین منظور تدوین شده و در همین زمینه نظام درجه بندی در حراست احیا شد و آیین نامه استخدامی را نیز اصلاح کردیم.

این مقام مسئول یکی دیگر از کارهای انجام شده را در سازمان حراست هماهنگی با اداره کل HSE عنوان کرد و گفت: با هماهنگیهای انجام شده سد نخست برخورد با حوادث در صنعت نفت، نیروی حراستی خواهد بود.
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 10199
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *