۰

چهره جنجالی بنزینی مجلس/ عکس

میز نفت - سید مهدی موسوی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس همان نمانیده ای است که عنوان کرد همسر معصومه ابتکار واردات بنزین را در دست گرفته است.
به گزارش میز نفت،  پس از آنکه دریافت ماده اولیه تولید بنزین از پتروشیمی‌ها به دلیل ادعای معصومه ابتکار مبنی بر آلایندگی این ماده اولیه قطع شد و وزارت نفت اعلام کرد به جای این ماده اولیه بنزین یورو 4 وارد خواهد کرد، بنزین وارداتی و قیمت و کیفیت آن در مرکز توجه قرار گرفت.

به خصوص پس از آنکه اسنادی منتشر شد که نشان می‌داد بنزین وارداتی نه تنها یورو 4 نیست، بلکه مملو از مواد غیر مجاز بوده و حتی بخشی از آزمایش‌های مربوط به استاندارد یورو 4 روی آن انجام نمی‌شود. پس از آن مهدی موسوی‌نژاد یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس به واردات بنزین از سوی همسر یکی از مقامات مسئول اشاره کرده و از رویکرد دولت در جایگزینی ماده اولیه بنزین پتروشیمی‌های دولتی با بنزین وارداتی بی‌کیفیت و گران انتقاد کرد.

اگرچه موسوی‌نژاد از آن مقام مسئول نام نبرد اما معصومه ابتکار بلافاصله دست به تکذیب این خبر زد و نقش همسر خود در واردات بنزین را تکذیب کرد.

یک سال بعد، یعنی در هفته جاری محمد هاشمی اصفهانی خود به سخن آمد و در مصاحبه‌ای فعالیت در واردات بنزین را به صورت «ضمنی» تکذیب کرد و گفت:« من روی پدیده‌هایی در مورد آلودگی هوا مانند «ترشی هوا» و مسائل فنی مربوط به آن که عوارض مختلفی بر روی مردم دارد، کار کرده‌ام اما در رابطه با خرید و فروش بنزین خیر»
 
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 3709
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *